Enjoy Life's Cookies for Everyone

måndag 6 februari 2012

#blogg 24 av 100 Tårtfat

Föra året fick jag ett tre vånings kakfat av min man. Ett fat jag gillar mycket, och det är dess utom svart. Vilket kan bli mycket fint när man gör färg glada Chopkaks. Ett tårtfat har hag väll känt mer eller mindre att nja det behöver jag väll egentligen inte. Det går ju faktiskt minst lika bra med en vanlig talrik.
Fast det blir ju inte lika snyggt att ha sin fina tårta på en talrik som på ett tårt fatt. Som tur väll var hade min mamma,ett tårtfart som jag kunde få av henne. Det är mer roligt när man vet vem det är som har haft det. Min mormor hade någ blivit glad om hon hade fått vetat att jag hade fått det.
Har du inget tårtfatt så ska du skaffa dig ett tycker jag. Finns många snygga.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar