Enjoy Life's Cookies for Everyone

lördag 27 oktober 2012

En underbar lördag

Tanken var att inte göra någonting alls i dag.
Men efter att ha tittat på Fb, så hittade jag något till min glädje. Att i dag skulle Roy Fares komma till stan för att signera sin bok.  Det var ju något sim jag inte fick missa. Själv klart letade jag upp min bok och åkte ner till stan med yngsta dottern. 
När jag väll var nere på stan och jag hade hittat fram till affären hade han gått på lunch. Andra gången jag gick ditt såg jag han för svinna ut genom bak dörren. Då gav jag upp hoppet om att jag skulle få min bok signerad. På väg ner till bussen går jag förbi honom när han står och pratar med någon. Nu har jag ju min chans och själv klart vill han signera den. Han tyckte att det var roligt att jag bara stanna.

Soligt och en signerad bakbok. Vilken underbar lördag förrmiddag det blev.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar